lol I love me too

jag har haft en skum dag idag, ja först dehär med att ja sov skumt.. sen hela dagen i skolan har ja ba känt mig helt skum i skolan å ba kännt mig allmänt ful haha å typ fått för mig att ja går konstigt.. typiskt jag å emelie.. haha men flummigt har skoldagen varit, som vanligt när man är med den där emelie! ♥ haha. hon bjö mig på pizza åsså ;) å inte blir ja bra på bilder heller, jag har en ful/klump/tjock dag helt enkelt..å inte vann ja tävligen heller ja deltog i på five i helgen.. haha men de va väll inte så oväntat.. har aldrig vunnit nått i hela mitt liv så.. menmen thats life.. kommer vinna miljoner,miljarder,biljarder snart.. vänta bara =) tobias ekman ♥ VAKNA!!!!

å tobbe ska få köpa snask åt mig nu hahaha "snask" tjockdag ja..
börja träna igen imorgon, ja tezza ♥ de blir nicenicenice

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja vann då fan inte heller :P

2011-02-08 @ 19:10:05
URL: http://emeliier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0