gaygaygaygaygay

1.jag tycker att vanilj är världens godaste doft
 
2.jag dömer aldrig utifrån, hatar sällan människor om dom inte ger mig en anledning till det.
kanske finns 2-3 stycken runt om mig jag faktist har hatat i detta liv.
 
3.jag gillar inte hello kitty, jättetöntigt när man kommit över en viss ålder.
 
4.jag tycker ingen färg är ful, ja då menar jag INGEN, tycker alla färger är fina
har ju dock mina favoritfärger.
 
5.jag äter inte kall mat
 
6.tror alltid att jag ska halka på vintern varje gång jag är ute
även om det inte ens är halt.
 
7.jag vet egentligen att dom flesta inte läser det här
 
8.jag älskar att läsa av andra männsikor och tycker själv att jag är ganska duktig på det
 
9.när jag ska göra nånting/köpa nånting så vill jag helst ha det gjort igår
har noll tålamod och blir fort på dåligt humör när de inte blir som ja tänkt.
 
10.jag har jättetråkigt och jag tycker detta egentligen är jättegay även om de inte verka som det
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Askul att läsa sånt här ju :D

2013-02-04 @ 22:37:53
URL: http://madelenehagglov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0