long days, longer nights

äntligen lite ledigt, och kanske tid och lust att blogga? :) jobbat 8-21 pass hela helgen och det tar på mina små krafter..... har iaf på min lediga dag städat och varit ut å brummat runt lite sen for ja ner på sminkprovning med yazmine, jättebra aloevera produkter... och jag blev den som fick sitta inför alla och bli sminkad för att dom skulle visa produkterna, JA jag gillar och ha all uppmärksamhet... NOT :D sen for i och fikade tårta hos yazmine :) gottigott.. jag har saknat henne. och imorgon blir förhoppningsvis min tattuering klar!!!! nu ska ja mysa ner mig med Tony och tvinga han å se skilda värdar, lär ja ju lyckas med.. hehe nej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0